maanantai 20. toukokuuta 2013

Palkkapäivän shoppailut


Tänään harjoittelun jälkeen olin sopinut treffit stadiin. Meillä oli Annan kanssa tarkoitus ettiä hyvin tärkeälle ystävälle ylioppilaslahja. Mun mielestä se oli hieno joka löydettiin! Ja siitä sitten ei enempää, ettei kyseinen ylioppinut tytsykkä sitä saa selville!
Ja miksikä mun mekko on tuossa kuvassa jonka näitte jo Vappu päivän kuvissa ja muutenkin se on nähty parin vuoden varrelta? Tosiaan mulla ei ollut varaa ostaa muitten lakkiaisiin uutta mekkoa ittelleni, mutta uudet kengät oli saatava. Nimittäin tuon mekon kanssa halusin tietenkin vaaleat kengät! Ainoat vaaleat kengät mulla on yhet kivat valkoset korot, en vain ole jaksanu menna laitattamaan siihen korkolappuja kun edelliset ovat itekseen juoksennelleet pois, mutta en myöskään halua niillä mennä toisten parketteja niin hienona päivänä naarmuttamaan! :D


Lahjan paketointi tarvikkeet kesti kauemmin löytää kuin lahja + kenkäkauppoja käytiin läpi  myös muutamia ennen kuin nuo ihanuudet löytyivät! 

Siinä ne on! (RAKKKAAUUS)
Löydettiin ensin Kampin Dinskosta, mutta sielä ei ollut 38 kokoa, joten oli pakko varata Manskulta ja lähteä sinne. Valitettavasti kaupasta lähti mukaan kenkiä yhteishintaan päälle satanen, mutta sentään oli palkkapäivä! 

Katja myös sovitteli kenkiä, jotta keksisi ylppäreihin parhaimmat! (Kännyn kamera vääristää, nuo oli turkoosit!)

Sitten löysin itse myös lisää ihanuuksia! (alennusmyynnit kenkäkaupoissa on heikkouteni!)





Lopulta menimme vielä Nanhaihin syömään kiinalaista! Namnam, oli hyvää!! (tosi ilonen ilme^)

Kiitos kaveri rakkaani kun jaksoitte juoksennella mun kanssa kenkien perässä! 

terv. Anna 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: