torstai 16. toukokuuta 2013

Tilannekatsaus



Mitä minulle kuuluu?
Olen tosiaan tällähetkellä Radio Deissä työharjoittelussa, arkena siihen kuluu 9-17 virallisesti työaikaa. Välillä tietty on poikkeushaastiksia niin eri aikataulu.
Oon tykännyt olla kovasti, heti ekana päivänä laittoivat litteroimaan (purkamaan sanasta sanaan) yhen haastattelun ja tekemään siitä uutisen seurakuntalaisen sivulle, mutta seuraavana päivänä päädyin kunniamerkkitilaisuuteen ja sieltä piti saada haastattelu Elisabeth Rehniltä. Eli alkuun heti hommiin.
Kokoajan on jotain tekemistä. Tällähetkellä mulla on oma prokkis jossa teen seurantasarjaa yhdestä kesän rippileiristä ja pääsen jopa käymään leirillä tekee haastiksia, tosi kivaa! Oon sen takia tosi paljon pyörinytkin taas kirkon meiningissä mukana, joka tuo kivaa vaihteluu arkeen, en ookkaa pitkään aikaan ehtinyt seurakunnalla kunnolla käydä. Ja toinen suuremi juttu on, että teen ajankohtais tunneille tulevista kesän kirkollisista juhlista haastista, ja niitä riittää! 
Mukavaa on ollut ja hyvät safkat! Syön Palmian ravintolassa joka on kaiketi Helsingin korkein ravintola, Tornia korkeammalla, tuolla Ilmalassa, upeat on näkymät! 



Ainiin hehkutinkin jo facebookissa. Kun olin matkalla kirkolle tekemään galluppia ja esiintymään leiriporukalle niin kadulla juos pikkupoika mua kohden ja säikähdin sitä, katto mua ylöspäin ja ojens mulle tuon voikukan sanoen: Mä rakastan sua! 
=)



Leiri tapaaminen meni hyvin ja sain gallupin, jee! + oli mukavaa jäädä ohjelmaa ja hartsaan + nähdä vanhoja tuttuja ja laulaa tuttuja biisejä =)


Ja töttöröö nyt unettaa mutta pitää venaa että puhelin on latautunut. Huomenna sit aamusta taas haastis, toivottavasti koht pääsis koisimaan!

terv. Anna

2 kommenttia:

  1. Missä on puut tollasessa kukassa?:o ihanan näköstä!

    VastaaPoista
  2. Täällä ilmalan mäellä jossa oon työharjoittelussa : )

    VastaaPoista

Kommentit: