maanantai 30. syyskuuta 2013

Riippuuvuuksiako?


Huomenta sanoin klo 11. Aah nukkuminen on ihanaa!
Mulla on usein monia suunnitelmia mitä tehdä päivässä, kuitenkaan saa välttämättä mitään aikaiseksi. Kohta lähden töihin ja päivän kohokohta on ollut se, että olen kerännyt itsekuria ja viimein alkanut kirjoitella tännekkin hieman enemmän.
Olen todellakin päässyt kahvista melko hyvin eroon. Enää ei ole vieroitusoireita, eikä tee mieli samalla tavalla tai minkään laista tarvetta saada kahvia päivässä. Mutta tee on tullut tilalle, sen puutteesta en kuitenkaan ole onneksi vielä saanut päänsärkyä. Kahvi on nykyään suurta herkkua, jota nautin ehkä kerran kuukaudessa, tässä kuussa jopa jo kolmesti!
Olen ylpeä että yhdestä riippuvuudesta olen päässyt eroon!




Muita riippuvuuksia on esimerkiksi laitana äidin vaatteita. Teen sitä ihan jo tiedostamatta, hän ei siitä ole pahemmiten pahastunut, mutta välillä siitä on tullut ongelma. Ja itselleekin hieman huono omatunto. No tuossa yksiviikko onnistuin koko viikon tai itseasiassa päälle viikon olla lainaamatta häneltä vaatteita, onhan mulla omasta takaa niitä tarpeeksi. Kuitenkin sorruin sitten viimein ja ihan hänen omasta ideastaan.
No tässäpäs on mun suurin pahe... no ei todellakaan! Halusin vain ottaa puheeksi.

Neulemekko/tunika on siis äidin ja ostettu Vermon konttikirpparilta tänä vuonna. Korvis ja farkut oli Gina tricotista, housut oli alessa 10e, perusmustat, tosi hyvin istuvat! Ja korvikset ostin alunperin kasarihenkisiä synttäreitäni varten, kaipa näitä muulloinkin voi käyttää! 

2 kommenttia:

  1. Mä niin rakastan tota parveketta! Ja hyvä, say no to addictions - all of them!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällee pikkuhiljaa hyvä tulee, kyl vielä joku päivä en oo enää riippuvainen mistään :) or i so hope so!!

      Poista

Kommentit: