torstai 24. lokakuuta 2013

Aina ei voi voittaa

Heissan hei, tänään sain itseni ylös. Tässä ollaan nyt antibioottien ja muiden lääkkeiden voimalla. Mulle nousi älyttömän kova kuume toissapäivänä ja eilen illalla olin Hartmanissa.
Olen tässä viime päivät vain nukkunut, tuskan hiessä.

Kuvat maanantailta


Mutta onhan tässä syksyllä kaikilla ollut jokin tauti, ja pitkään olenkin odottanut milloin se minulle iskee.

Syksy on edenny melko reippaaseen tahtiin, lehdet putoillu, räntää jo satanut ja tänä viikonloppuna pitäis kääntää kellon aikoja taaksepäin.
En oo pahemmite ehtiny tästä syksystä nauttia, ainakaan yhtä paljon kuin olisin halunnut. Muutamaan kertaan oon käyny kuvaamassa syksyn värejä ja oon vaihtanu tietty vaatevalikoiman lämpimänpään. Kuitenkin mun mielestä tämä kolea ilma enteilee jo talvea. Toivottavasti tulis leuto, mutta kuiva talvi, räntää/loskaa en jaksaisi!!




Talveen olenkin jo jo varautunut joltain osin. Kengät ostettu jotka on pehmustettu lämpövuorta myöten. Pipoprojekti on melko pitkällä, vaikka toisin se voisi olla jo valmiskin. Muutama langanvaihto ja sen jälkeen ihmetellään pitäisikö siihen väsätä vielä jonkinlainen tupsu.

Hulluilla päivillä en käy kovin koskaan josta jo aiemmin kirjoitin, mutta tänä vuonna kävin sieltä jo joululahjat ostamassa. Kyllä se joulu on jo kohta!



Hullujen ja ainaisen työteon ohella olen ehtinyt jopa kahteen kertaan juhlimaan. Kummatkin tietenkin osui samalle viikonlopulle. Viime perjantaina menin suoraan iltavuorosta kolmen kaverini yhteissynttäreille, ehdin vain baariin Lebonkiin, jossa en jostain syystä ole ikinä ennen käynyt, yllätys oli todella positiivinen, tykkäsin paikasta älyttömän paljon ja pakkohan tuolla on käydä uudestaan!
Ja juhlista toisiin. Lauantaina oli tiedossa epäviralliset "Firman bileet", ja taas aivan minulle uudessa paikassa. Olimme ravintola Helmen yläkerrassa. Alkuun join muutaman tunnin vettä todella mukavaan olooni, mutta ei se mitään. Siellä pääsi tutustumaan eri osastojen porukoihin ja kuulemaan heidän työkuvastaan tarkemmin ja muista mielipiteistä. Kun viimein rohkenin illan ensimmäisen juoman tilata saatiin baarimikolta vierustoverini kanssa juuri tehdyt mohitot ilmaiseksi. Johtuen ihan siitä, että baarimikko opetti toista tekemää niitä. Saatiin päälle vielä romminmaistelut, tummarommi= muchoparempi! Eli olimme toisinsanoen oikeassa paikassa oikeaan aikaan!

Musiikki kun viimein saapui paikalle se ei kovin napannut, toisti itseään. Musiikki olisi voinut mielummin jäädä kokonaan pois jotta olisi voinut vielä jutella. Lopulta päätin lähteä siinä vaiheessa paikalta, kun jengi alko olee sen verran humalassa, että rupes jo satelee jatkopaikka kutsuja.. pojat, ei kiitos!

Nyt jatkan sairastamista, tää teksti ois pitäny tulla jo maanantaina, mutta aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.

-A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: