maanantai 11. marraskuuta 2013

Etsimäni musta toppi!


Tällä hetkellä istun olohuoneessa, vanha tikkaripurkki käsissä ja etsin nappeja. 
Mulla on nyt joku kunnon askartelu vimma, vaikka pitäis aivan muutakin tehdä.
Niin se vain on, kun yhden työn saa tehtyä on oltava jo seuraava edessä. 
Napit tulevat itseasiassa erääseen korttiin. 
Ai hitsi, että ootan talvea, tai enemmänkin joulua! Haluaisin tänä vuonna tehdä
kaikille joulukortit itse ja muutaman lahjankin. 
Poikaystävälle tein viimevuonna villasukat, tänä vuonna on muiden ihmisten vuoro
saada itsetehtyjä lahjoja! 


Emme ehtineet kunnolla viettämään eilen isänpäivää, kaikilla oli jokin juttu kesken,
ajatushan on kuitenkin tärkein. Annoin isälle yhden sota-aikaisen kirjan, jonka olin
jo Hulluilta päiviltä hänelle käynyt ostamassa. Valitettavasti kukaan ei ollut hänelle
tekemässä aamupalaa sänkyyn, kuin aina muina isänpäivinä. Äitikin oli Tallinnassa.

Ja Tallinnasta tuli mukana tuliaisia. Siskoni ei tykännyt yhdestä gollagesta, joka hänelle
tuotiin, joten se sai sijansa mun täydestä vaatekaapista. Niin mukava päällä, siinä on si-
sällä erillinen vuori, ja väriltään koko paita on luonnonvaalea, enköhän keksi käyttöön,
vähintään kotiasuksi!

Mutta, tämä tuliainen joka oli vartavasten mulle ostettu oli juuri sellainen, jota olen etsinyt! 

Ihanaa! Toppi jota olen kaivannut, ja en ole vain löytänyt. Se on ihanan ohut, mutta ei läpi-
näkyvä, joten alle ei tarvitse erillistä toppia. Ja se on sopivan väljä, minä en nimittäin


 tykkää liian myötenmenevistä vaatteista, mua alkaa ahdistaa niissä! Riippuu kyllä aika
paljon kankaasta. 

ps. inhoon bloggerii, näitte monie vuosien aikana mitä oon tätä käyttäny on aina joku ongelma. Ikinä ei meinaa kuvat ja teksti mennä sinne mihin haluun. raivostuttavaa. hyvää maanantaita




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: