perjantai 8. marraskuuta 2013

Neuleita syntyy


Hei blogini. Olen taas kipeä. Pari viikkoa sitten sairastuin nielurisatulehdukseen ja jouduin lähtemään päivystykseen hyvin korkean kuumeen takia, ja koska en kyennyt edes puhua kun sattui niin paljon. Viikonloppuna otin viimeiset antibioottini ja mitä kävikään tämä uusiutu. Nyt oli myös tulehdusarvot koholla, muttei vielä niin pahasti mihin se viimeksi meni. Lääkäri oli vanha mies ja vallan ihana. Sanoi, että nyt pitäisi olla sellainen kuuri, että sen pitäisi tepsiä, laittoi minut loppu viikoksi saikulle ja sanoi, että voisin tulla näyttämään kurkkua ensiviikolla niin saisi jälkitarkastuksen. Oishan se kiva tietää, että tästä pääsisi kunnolla eroon, eniten peljään joutuvani leikkauttaa nielurisat jos tätä vielä jatkuu. Btw, ei mulla oo ennen koskaan ollu nielurisatulehdusta, ees lapsena. Eikä harmainta aavistusta mistä se nyt iski. Saan muutaman päivän sisällä vielä lääkäriltä soiton ja hän kertoo nieluviljely tulokset, jos vaikka saisi tietää lisää. Siitä lääkäristä huokui kerrankin sellainen olo, että oon hyvissä käsissä, että hän osaa työnsä, arvostan!

Halusin kertoa näistä kuvista, ja ne toisaalta sopii aika hyvin tähän sairastamis teemaan. Ainakun olen kipeä, sängyssä nukkumisen ja kuuman juomisen seuraksi teen usein jotain hyvin helppoa ja jotain missä ei tarvitse ajatella ollenkaan. Sain tuon pipon viimein valmiiksi. Päätellä pitää vielä, mutta seuraava huoli/murhe on pyörinyt päässä, että teenkö siihen tupsun, ja kysymys kuuluu; minkälaisen tupsun, ideoita?

Ja koska pipoprojekti tosiaan on valmis, niin pakkohan mun on jokin muu keksittävä työnalle. Seuraava työ on babylle. En ihan vielä uskalla kertoa mitä siitä tulee ja kelle, noita vauvoja kun tuntuu poksahtelevan kaikille tässä viime aikoina, oma kummipoikakin täytti juuri muutama päivä sitten vuoden. Hitsi oon ihan innoissani neuloo tuota! Vauvoille on kiva tehä kaikkea =)


Näin sairaana sisätiloissa pääsee blogi varmaan koetuksille, toisin sanoen saattaisin kerrankin ehtiä kirjoitella hieman enemmän, kun muuta tekemistä ei pahemmiten ole. Ainakin voin luvata pientä haastetta, jonka sain tuossa vähän aikaa sitten eräältä bloggarilta, enköhän sen saa aikaiseksi ja laitettua vielä eteenpäin ;)

terkuin, minä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: