tiistai 19. marraskuuta 2013

Uusia makuja

Mitä kävikään. Nämä vapaapäivät taitaa aina mennä hieman nukkuen. Mutta herättyäni ensimmäisenä tuli mieleen tee. Vaitettavasti oli tietenkin mun lemppari tee loppu, kaivoin sitten monta varteenotettavaa vaihtoehtoa esille ja siinä sitten arpomaan.. Ehkä on hyvä jos pääsen siitä tutusta ja turvallisesta ja kokeilen uusia makuja.
Sitten kun tietenkin tee on valmis, viritetään tietokone kuntoon ja niin sanottu "toimisto". Eli seuraavaksi on Serranon perheen vuoro. Onneksi samalla voi tehdä kaikkea muutakin. Tänään oli tehtävä koulujuttuja, ja sainkin jopa viimeisen palautustehtävän tehtyä. Mua vain ahdistaa. Black book, jossa pitäis tossa alle parin viikoon päästä koko oma mallisto, on melko huonoilla malleilla. Pitäkää mulle peukkuja, että inspiraatio iskisi ja auttaisi saamaan paljon aikaan!

Oon myös alottanu Gossip Girlin kattomisen aivan ekoista jaksoista lähtien. Ja uusi aloitus oli myös käsitöissä, nyt on työnalla pipo kummipojalle.

 -minä : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: