tiistai 19. marraskuuta 2013

Voishan noita joululahjaksikin pyytää!

Indiedaysin blogien sivuilla on tällähetkellä arvonta meneilleen, joka koskee Verkkokauppa.comia. Arvonnassa voittona arvotaan kaksi 100e arvoista lahjakorttia ja yksi 1500e lahjakortti. Menin vastaamaan Siljan blogissa arvontaan.
Ajattelin aluksi että täähän on iisipiisi tehtävä. Mutta loppupeleissä tuottikin päänvaivaa valita tuotteet eri hintakategorioihin.



Menkää ihmeessä vastaamaan arvontaan. Tässä näette mun listan, mitä ite haluisin noista hintakategorioista, tai mitkä mielyttäis eniten. Vinkvink joulupukki.

-Uusi ulkonen, koska vanha on jo vanha, vaikka tilaa löytyykin vielä.
-Aaaah, oon kuolannu niin pitkään tota Kenwoon kahvinkeitinkä. Mulla oli pienenä vastaavan mallinen leikkikahvinkeitin sen vielä muistaakseni sai päälle. Sen jälkeen tuo malli on aina vain mielyttänyt ja ekan kerran kun näin noita Kenwoon kahvinkeittimiä olin ihan ällikällä lyöty, ihanaa! Vaikken enää juo kahvia kuten ennen, nii kahvinkeitin on must! <3 br="" nbsp="">-Navi, ois oikein jees. Osaan ajaa ilmankin, mutten kovin hyvin todella tuntemattomissa paikoissa ja mun puhelimen navi on hankala siitä, kun en saa puhelinta mihinkään matkan ajaksi jätkevästi että näkisin siitä jotain. Haluisin kunnon auton navigaattorin.
-Canon Eos 70D ... mmm kyllä kiitos! : )
-Pöytätietokone ja perjaatteessa sen ei ole pakko olla Mac, mutta jos haluisin tehdä mitään editoimista koneella, niin Mac on paras ja siihen saa parhaimmat ohjelmat, tai tämä on vain mun mielipide, joka pohjautuu viime vuoden opiskeluun. 

ei yhtään hintavia.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: