maanantai 23. joulukuuta 2013

Almost white Christmas



Onko se tämä synkkyys vai vain yleisesti, kun kodissamme sisustetaan vaaleasti. Ajattelin noin viikkositten, että tästä näyttää tulevan hyvin valkoinen joulu. Ehkei ulkona, mutta meillä sisällä. Kuitenkin, onneksi pieniä joulunvärisiä yksityiskohtia on ruvennut löytämään paikkansa joulukodistamme. Yksi yö jouluun on... jännää!




Olisin halunnut olla joulun töissä, mutta lopulta olen ollut ihan iloinen etten ole. Joulua ei nimittäin odota samalla tavalla kuin lapsena, ja joka joulumme on toistanut samaa kaavaa. Kuitenkin olen nyt tyytyväinen että olen joulun perheen kanssa. Ja näen ystäviäkin. Suurin ilo on ollut ostaa muille joululahjoja ja paketoida niitä. On niin kiva miettiä mikä lahja sopisi kenellekkin.



Lapsena uhiteltiin, että jos ei ole kiltisti tuo Joulupukki risuja kuusen alle. No, nykypäivänä sitä ei tule enää ajateltua noin. Ihmiset ovat tottuneet kuluttamaan ja ostamaan paljon kaikkea. Tuleeko sitä enää loppupeleissä esimerkiksi mietittyä itseään, että onko itse ansainnut kaikki ne lahjat joita toivoo.
Itse olen kunnolla toivonut vain yhtä lahjaa. Eräitä keikkalippuja. Voin myöntää, että itku meinasi tulla, kun pelkäsin etten niitä tule saamaankaan. Aika hassua, en edes lapsena ikinä ole itkenyt tavaran, esineiden yms. vuoksi. 


Saa nähdä. Minusta tuntuu siltä, että risuja saattaa tulla mun osalta hyvin iso kasa kuusen alle.
Sitä odotellessa, hyvää huomisen odottelua =) 

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: