maanantai 13. tammikuuta 2014

13.1.14


Niin monta päivää olen halunnut saada kuvat jostain asustani. Ja se ei oikeasti ole niin helppoa ellei omista valokuvaajaa. Okei onhan mulla poikaystävä, mutta ei siitä hetkessä kuvaajaa taiota. Oon kiitollinen hänelle näistä muutamasta kuvasta, jotka pääsin tänne laittamaan. 
Mun mielestä eniten tuottaa vaikeutta saada itse bloggarista kuvia, koska ei kuvaajaa, huono sää tai kellonaika tai ei ole kuvauspaikkaa. 

En ollut hehkeimmilläni töiden jälkeen ja kuvat otettiin kiirreessä kuinkas muutenkaan + oli kylmä, mutta ainakin näkyy mun uusi neulemekko!! Lindexin löytö. Ja yllätyin kuinka paljon ja kivaksi Lindexin mallistot on muuttuneet, ennen ostin sieltä vain rintsikoita. 






Takki Vila, Kengät Dinsko, Mekko Lindex, Housut ja Neule Terranova.


ps. ois ihana omistaa sellanen kuvaaja, joka ois aina takataskussa (kokoaikaduuni) ja omais saman tavan ajatella kuin minä, niin kuvistakin tulisi sellaisia mitä itse haluisin tai mitä itse olisin kuvannut. Omaa visiota on välillä hyvin vaikea selittää toiselle niin että siitä tulisi sama, riippuu ihmisestä. 

- väs ja kärttyny Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: