keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Auringon viimeiset säteet




 Ajoimme tänään Nean kanssa auringonlaskuun. En ole vielä kovin päässyt harrastamaan tätä "talviulkoiluluonto" otan nyt tuosta selvää kuvausta. Ja syystäkin! Olimme perätin 10 min kuvaamassa tuossa sillalla josta pääsee kävelemään Akseli Gallen-Kallelan museolle ja en sen jälkeen tuntenut sormiani. Nuo sormikkaat ovat selvästi liian ohut ulko valokauvaamiseen.




 Picasa sai näistä kuvista mukavan pikselimäisiä, jes!
Mua harmittaa että mulla on hyvin niukka talvivaatevarasto kotosalla. Lämpimiä neuleita jne löytyy mutta mun takit rajoittuvat vain muutamaan. Oon ihan rakastunut vieläkin tuohon mun leopardi unelmaan, on vaan niin lämmin ja pipoa ei tartte ollenkaan, mutta harmittaa näyttää niin sanotusta "samalta" joka päivä. Viime vuoden "hemulitakki" on päässyt muutamat kerrat päälle, ainut ongelma vain on etten omista kivoja tarpeeksi lämpimiä päähineitä, joita tuo takki vaatii näillä keleillä. Noh.. ehkä mä selviän, näähän ei tosiaan oo mun suurimpia huolija! ...

Vaikka kärsinkin paleltumista tuon kuvaamisen jälkeen, haluan sanoa että nauttikaa näistä talvikeleistä!

: )

2 kommenttia:

Kommentit: