tiistai 21. tammikuuta 2014

Huoltoasema & Pikaruokala Hengari


Jami nami! Tänään olen nähnyt kahta hyvää ystävääni. Toista Hesburger meiningissä toista mäkissä.
Ennen hengattiin porukalla tuossa Munkkiniemen hesessä, mutta se on jäänyt ja aikalailla normaalein hengauspaikka näin ainakin pakkaskeleillä on Teboil. Kyllä, voin myöntää itseni huoltoasemahengariksi. Jonkun mielestä se voi kuullostaa säälittävältä, ihan sama. Itse olen iloinen siitä, että jos en keksi seuraa taikka tekemistä voin mennä Teboilille teelle ja siellä on aina joku tuttu, vaikkapa myyjä jos ei kukaan muu. Ulkona ei ihan viitti lumikinoksilla istua kun haluaa kaveria nähdä, eikä sitä aina keskustaan asti jaksa lähteä. 





Se on jännä kun toista ei pitkään aikaan ole nähnyt, niin hän huomaa sinussa helposti muutoksen, itse sitä elää sen mukana. Olen kuulemma laihtunut lisää! Vaikka tässä oonkin yrittänyt syödä ja lihoa, mutta ei se sitten kaiketi näy. No viimeistään kesällä ihmiset voi myöntää että on mussa vielä jotain kiinniotettavaa kun lähdetään rannoille. Tai sitten ne on vaan nämä mun jalat jotka edellee hämää ihmisiä. Mullahan on aika lyhyt yläkroppa, mutta jalkoja on. Istuessani olen yleensä niitä ihmisiä lyhyempi joita olen normaalisti pidempi. 

Näkyykö se täällä bloginkin puolella että olisin laihtunut?
ja oisko mitä muita hengauspaikkoja ehdottaisitte kuin huoltoasemat tai pikaruokalat, haluan vaihtelua?! 

-Anna : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: