perjantai 31. tammikuuta 2014

Keskustelua

Hieno fiilis!
Minä ihmisenä kaipaan paljon keskustelua toisten kanssa. Välillä ajanvietto paikalla ei ole ollenkaan väliä kunhan saa jutella toisten kanssa. Hienoinpina keskusteluina pidän syvällisiä ja alalysoivia keskusteluja. Eilen kävin pitkästä aikaa yhden hyvin tärkeän ja tuottoisan keskustelun ja toivon sen jatkuvan samalla tavalla.
Välillä huomaan, että minulle tuottaa vaikeuksia puhua suoraan asioista jos keskustelukaverin kanssa on vaikea puhua tai hän ei itse juttele asioista aivan yhtä paljon. Onneksi siihenkin toisinaan voi tulla muutos.

Ei mulla sen kummenpia ajatuksia. Tää vain plupsahti päähän.
Tällähetkellä olen töitä tehnyt ja murehtinut saanko kaikki koulujutut hoidettua, viikko aikaa!

Päänvaivaa tuottaa myös tämän iltaiset pippalot. En vain saa päähäni mitä pukisin. Naispuolisilla on luultavasti jonkinmoiset koktailmekot ja jätkillä ainakin kauluspaidat. Itse en kestä hetkeäkään nyt tuota kylmää, joten mulle mekko tänään on ehdoton ei. Minulla on jo tietynlainen asu mielessä, mutta pelkään että olen käyttänyt nahkatakkiani nyt jo liiam monisaa juhlissa putkeen. No ehkä kerta vielä, sitten taukoa! Aion myös laittaa uudet Vagabondin nilkkurini! Ongelmana asussa on se että tulisin olemaan liian mustissa. Haluaisin jotkut uudet housut jotka ovat siistit, mutta erilaiset ja niissä olisi jokin 'juju'. Hmmm ehkä tänään töiden jälkeen lähtisin keskustasta etsimään.

Tälläisiä funtsin tänä aamuna.
Ps. Tykkään mun työkavereista. Oon päässy puntaroimaan monia asioita heidän kanssaan.

ANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: