perjantai 7. helmikuuta 2014

070214 Esplanadparken




After school day.
Pääsimme Essin kanssa lähtemään hieman aikaisemmin. Kummallakin oli määränpää mutta pysähdyimme Esplanadilla ottamassa muutamat kuvat. Yllätyin kovasti kuinka valoisaa oli vielä neljän jälkeen! Ihanaa päivät pitenee, ehkä pääsemme tästä pimeydestä! 



Mun mielestä toi Essin takki oli ihana! Kertoi löytäneensä Ginatricotista. En ollut uskoa että tuo on Ginasta, voisi olla vaikka mistä liikkeestä! 






Valitettavasti mulla taitaa olla koneella ihan suurempiakin henkisiä ongelmia, harmittaa niin paljoin kuinka huonoimmiksi nämäkin kuvat tulivat laadultaan. Itseasiassa huomasin huonontuneen laadun vasta nyt kirjoittaessani. Olin siirtänyt kotona kuvat bloggeriin, mutta pääsin nyt vasta poikaystävän luona kirjoittelemaan. 




Jepps. Ihankuin ette olisi nähneet jo tarpeeksi tätä minun armeijanvihreää Vilan talvirotsia. Ainut takki jossa mulla on huppu, niin en luovu näillä sateisilla säillä tästä hinnastakaan. En muutenkaa omista kivoja päähineitä ja eihän tällähetkellä ole edes varaa lähteä ostelemaan. En ikinä ennen ajatellut hommaavani parkatakkia, se ei ole vaikuttanut mut jutulta, mutta hyvin kovasti olen tykästynyt!
Kangaskassi Ralph Lauren.  



Laukku MicMac. Kaulahuivi H&M. Farkut Ginatricot. Kengät "piristysostos" Vagabond ja tietenkin nahkaa. =)



Paljon vihreää tällepäivälle. Koru on Kalevalan kuten voitte huomatakkin. Ihmeellistä muuten että tuo paita sattui tänään päälle, se ja takki ovat ainoat vaatteet jotka mulla on Vilasta! 
En ole oikein ikinä osannut ostaa sieltä mitään. Ei ole tuntunut mun kaupalta vaikka olenkin tykännyt monesta eri vaatteesta. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Ehkä alan jatkossakin löytämään sieltä pieniä osia jotain omaa! 

Sellaisia kuvia pysähdyimme kuvaamaan. Lähettelen Essille kuvia ja toivottavasti pääsette näkemään ja kuulemaan niistä lisää täältä: http://essiestyle.blogspot.fi/

Kohta oman kullan kainaloon ja huomenna panikoimaan koululle. See u!
-Anna : )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: