sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Hair colour case


Hiustenvärjäys operaatio oli viimeviikolla yhtenäpäivänä mulla tiedossa. Monet eivät edes tiedä, että olen ne värjännyt tai huomannut, koska väri on hyvin lähellä entistä. Omasta mielestä nää vivahtaa tällähetkellä hieman enemmän punasempaan päin kuin aiemmat. Tarkoitushan oli alunperin päästä vain juurikasvusta.




Hiustenvärjääminen ylipäätään on mun mielestä kivaa. Ja en osaa olla tarpeeksi pitkiä aikoja usein samalla hiusvärillä. Monet tietävätkin, että ennen mun motto oli "Uudet hiukset, uudet kujeet." Sattumoisin vaihdoin hiusväriä sitä mukaan kun jonkun jätkänkanssa meni huonosti tai juttu kusahti ylipäätään.
Muistan poikaystäväni reaktion kun värjäsin suhteemme aikana ensimmäisen kerran hiukset. "Mitä mä oon tehnyt?" Hän oli kuullut tämän hiustenvärjäys stoorin ja säikähti.
Näiden vähän päälle parin vuoden aikana olen värjännyt juurikasvua pois tai halunnut muutosta hiuksiin ja vaihtanut väriä.
Aikalailla sitä olen pysynyt nyt tässä punaisen sävyssä. Juttuhan on siitä että olen punapigmenttinen ja se punasuus paistaa aivan mistä väristä tahansa läpi viimeistään jossain vaiheessa. Parempi tyytyä siis tähän.
Nyt minulla on suuri haaste edessä. Ajattelin rauhoittua ja yrittää pysytellä yhdessä sävyssä nyt pidemmän aikaa. "Aikuistua" haha. Aika näyttää millon retkahdan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: