perjantai 7. helmikuuta 2014

Kultaista pituutta





I have uudet vauvat! Puss!
Eräänä päivänä olin hieman allapäin kun en löytänyt sopivan pituisia housuja (5-10cm liian lyhyitä) menin sitten ostamaan kengät. Tämä tapahtui viime perjantaina ja oli panikoimassa keskustassa kun minulla ei ollut juhlimisvaatteita illaksi. Kiertelin Kampissa ja olin jo kävellä ohin kun käännyin ja huomasin Biancon loppuunmyynnin! Ah!
Ensin ei löytynyt mitään, mutta nämä kaunokaiset odottivat minua nätisti hyllyssä, ja ainoastaan minun kokoa oli jäljellä! No mikäs siinä, istuskelin nuo ihanat kengät jalassa hyvin tupaten täydessä Biancossa ja odottelin ystävääni Katjaa. Tarvitsin mielipiteen ja en suostunut riisua kenkiä jaloista ettei ne vaan vahingossakaan lähtisi kenenkään muun mukaan. Sielä kökötin noin 15-20min kengät jalassa kunnes Katja tuli. Heh nämä uudet rakkaat lähti mukaan ja alleneksessa kun oli niin maksoi jotain alle 30e!! Pahuuteni taikka rakkauteni kenkiin tarttui myös kanssa shoppailijaan. Katja lähtikin kaksien kenkien kanssa, hyvä minä!
Nyt kummankin viimeperjantain asu oli valmis. Kummatkin saimme juhlakengät, muuta uutta ei tarvinnutkaan!

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: