maanantai 10. helmikuuta 2014

Loskaisten sunnuntaiden herkkuhetket



Heips. Mun oli tarkoitus kirjoitella hieman koulusta. Olin jopa viikonlopun aikana ottanut kuvia paikasta hieman havainnoimaan millainen tämä "muotikoulu" mahtaa sisältä päin olla. Mutta tänään olleen koulupäivän jälkeen, en vain tyystin pysty/kykene/jaksa kirjoittaa koulusta. Sori. Ja kyllä, olin sunnuntaina koulussa! Päivä oli vapaaehtoinen ja en kadu yhtään, että menin. Vaikka tämä ois ollut mun ainut kunnon vapaapäivä, huomenna taas työt kutsuvat!

Tämä pikkuherkku odotti minua kotona jääkaapissa. Välillä harmittaa vieläkin asua porukoilla kun haluaisi oman pikku kolosen, mutta voin myöntää, että mamman ruoanlaittoa tulen aika kaipaamaan! Eilen oli lettuja ja tänään itsetehtyä leipää ja mustikkapiparkakku jälkkäriä. Namm. Kyllä näihin keleihin tarttee kylkeen herkuttelua jotta jaksaa!
ps. Hitsi mä pääsin tutustumaan yhteen ihanimpaa söppänään tänään. Pikkuinen pentu muutti poikaystäväni porukoille, että se on lutunen! Mutta ei se pitkään pieni ole. (Suursnautseri)

-Anna 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: