tiistai 18. helmikuuta 2014

Vauva öljyä ja kimallusta



Tuliaiset on niin ihana asia! Nimittäin piristää! Olen pitkään kärsinyt hoitoaineen puutteesta ja palkka tulee vasta ylihuomenna. Onnekseni porukat kävivät kylpylöimässä Tallinnassa ja sain tuliaisina hoitoaineen ja lisäksi muutakin. Siihen kuuluvan shampoon ja en tiedä onko tuo saman tuoksunen tullut Suomeen kauppoihin sillä Virossa se oli luokiteltu uudeksi. Hiustenhoidon lisäksi Aloe vera suihkusaippuaa, onneksi! Justiinsa ehti loppua sekin! 



Tämä oli mulle aivan ylläri. Vauvaöljyä! Olen niin baby! Miksi en ollut aiemmin tajunnut koko asiaa. Tämänhän onkuin tehty mun kuivalle iholle! Nyt iho on niin pehmeä, tuntuu ihanalta ja iho kiittää! Mulla on todella kuivat kädet, naama, kyynerpäät ja vielä ihottumaa, tämä oli loisto ostos! Love my mother! 


Tämä KiVI ei ollut tuliainen vaan oma ostokeni eilen Verkkokaupasta. Nyt mulla on kaksi kannettavaa kännyn matkalaturia, muttei yhtään normaalia. . . Ei varmaan kannattaisi jättää tavaroita toisenluokse lojumaan. . 


Loppuun vielä hieman kimallusta. Uusi hame kokoelmiin! Tämäkin tuliainen. Olen iloinen, että äitini tietää tyylini melko hyvin tai ainakin värit jotka yleensä minulle sopivat, tämä on nimittäin myös oikein nappi ostos!
Tietenkin lisäksi sain vielä punkkupullon ja suklaata. 

Jeij!
Voisikohan noi käydä useemminkin matkoilla... :) tähän voisi tottua! 
-Anna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: