tiistai 18. maaliskuuta 2014

6 years!


Kyllä! Tässä maaliskuussa (16.3.09 alkaen) tuli Bell Anan blogin kanssa täyteen kuusi vuotta!
Osa on ollut kanssani auttamassa ja lukemassa blogia alusta asti. Loput eivät välttämättä ole edes tietoisia ettei tämä ole edes ensimmäinen blogini. Aiempi löytyy tämän linkin alta: Candy wrapper dream. Olen sinne myöhemminkin innostunut päivittelemään kuulumisia. Yhdessä vaiheessa pidin näitä kahta saman aikaisesti, mutta sinne yritin kirjoitella huonolla englannillani, valitettavasti se hieman jäi ajan kanssa. Englanti ei ole vahvuuteni, töissä onneksi pärjään! :)

Kiitos kaikille näistä yhteisistä ajoista, kun olen pitänyt webpäiväkirjaa. Blogin ulkoasu ja banneri on vaihdellut samalla tavalla kuin mieleni tai hiustenväri, mutta se elää mukana. Minulla ei ole ikinä ollut tarkoitus määrittää mikä tämä blogi on tai laittaa sitä mihinkään raameihin. Pitääkö kaikki kategoroida? Terveys, kauneus, muoti, hyvinvointi... yms why? Olen halunnut tarkoituksella pitää tämän sekamelskana, joka kertoo kaikesta, josta kirjoittaja haluaa kirjoittaa. Tietenkin jos haluaisin kasvattaa lukijakuntaa ja suosiota menisin varmaankin tiettyyn muottiin tämän kanssa, toisaalta se ei ole minua. Kaiken ei pidä olla täydellistä. Joten minulle tämä on ollut tarpeeksi täydellinen epätäydellisenä nämä vuodet.
Toivottavasti jatkoa seuraa!
Hyvää (myöhäistä) syntymäpäivää Bell Anan!

-Anna :)

5 kommenttia:

Kommentit: