keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Pienen tytön unelma




 
 Perjantai oli päivä, jota olin odottanut jo hyvin pitkään ja viimein se koitti
! Olin koulusta väsyneenä kiirehtinyt kotiin vaihtamaan vaatteita. 
Halusin laittautua hieman enemmän, kyseessä oli suunta kohti Hartwall 
Areenaa! 

Isä oli joutunut käydä ostamassa minulle aikanaan Backstreet boysien levyn hyvin nolona, levyä ei alkuun meinattu hänelle myydä. 
Onneksi pienen tytön unelma sai jatkoa ja levy on säilynyt hyllyssä tähän päivään asti. 

Koko unelma täyttyi perjantaina. Isä oli ostanut tyttärelleen lahjaksi liput konserttiin, jota hän oli himoinnut kauan.  

Backstreet boysien keikka! 


En ole ikinä kunnolla fanittanut mitään, mutta näiden ihanien poikien ysäribiisit oli mun lempparia. Ihmisiä kerääntyi jo paljon ennen keikkaa paikanpäälle. 
Ovien avautuessa lauma innokkaita monen ikäisi naisia juoksi hullaantuneena sisälle. 

Keikan alettua löysin sen saman ihastuneen pikkutytön uudestaan. Mukana tanssittiin, naurettiin, kiljuttiin, laulettiin ja oltiin keikan loppuun asti messissä. 
Yleisö oli aivan mukana, ja pojat taikka miehet jaksoivat vielä melkein yhtä energisesti kuin nuorempana. 
Kiljuimme heidät lopussa takaisin lavalle, ja arvasin jo biisin, alkaen Backstreet back


Paras keikka jossa olen ollut, ja vieläkin autossa soitan sitä kyseistä cd -levyä. 


Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: