torstai 17. huhtikuuta 2014

Ostopäätösyhdistelmä


Toivottavasti jäi viimeiseksi lääkärikäynniksi tämän päiväinen ainakin tämän taudin suhteen. Kävin labrassa uudestaan ja katsottiin tulehdusarvot, jes ne oli laskussa eli ei tarvitse lähteä vaihtamaan lääkitystä. Sitä itseasiassa vain pidennettiin. 
Olen helpottunut. Tuntuu jo muutenkin, että olo alkaa parantua, nukuin ensimmäisen yön ilman kuumetta. Eiköhän tämä tästä. Ja suureksi iloksi tämän lisäksi sain hoidettua ajokortti ongelmani. Nyt ei mene kortti vanhaksi, eli kakkosvaiheen lappu on viimein poliisilla, ensiviikolla ois mennyt kortti umpeen. Kuukauden joudun kuitenkin odottamaan uutta korttia, muttei ole ajokieltoa!

Tiedättekö mikä muuten ei ole hyvä yhdistelmä. Keskustan Diacorin ja Yliopiston apteekin välinen kävelymatka. Ovathan ne lähellä toisiaan josta voi olla hyvin kiitollinen. Oman kävelymatkani ongelmaksi osottautui Citycenterin kaupat. Olen huomioinut olevanu toisinaan tarjoustenuhri. Mutta minä kipeänä ja tarjoustenuhri; tuottaa varmasti ostopäätöksen.  




Päädyin kävelemään sisään Accessorizen liikkeeseen. Ohitin suoraan alusvaatetarjouksen osta 3 maksa 2, hyödynsin sen jo jonkin aikaa sitten. Vaikkei alushousuja tietenkään mielestäni ikinä liikaa voi olla. Päädyin samaan tarjoukseen korujen puolella.



En pahemmiten osta itselleni koruja. Monet ovat lahjoja sukulaisilta ja ystäviltä. Jotenkin olen juurtunut käyttämään vain tiettyjä, mutta korviksia vaihtelen useammin. Haluisin osata käyttää enemmän koruja, mutta olen sitä mieltä, että melkeen kaiken voi oppia jos haluaa. Ehkä mulla joku päivä siis näkyy uusi sormus näiden kahden juurtuneen sijasta tai jokin toinen rannekoru nominationin tilalla tai vaikka vierellä. 





Kerroinkin vaihtavani korvakoruja useammin. Ehkä osaankin käyttää koruja, mutta minun kohdalla se taitaa rajoittua pajolti vain korviksiin. Voi myös johtua etten ole tykästynyt vain yksistä korviksista joita käyttäisin joka päivä. Onhan niitä tiettyjä joista tykkään hyvin paljon, mutta eri päiville sopii eri korut ja minun osalta ne taitaa olla korvikset. 




Erityisesti olen aika tykästynyt tällähetkellä vanhahtavaan meininkiin. Siksi tuo pronssinsävy miellyttääkin hyvin paljon. Samaa sävyä korulippaan sisällöistä on löytynyt ala-yläaste ajoilta lähtien. Siellä on aitoa Kalevalaa ja vastaavaa kivaa mitä tänään ostin. 

Nyt taikaisin sairastamaan. Tälläisiä ihanuuksia löytyi apteekki reissulla, pääsin viimein kyllä sinne apteekkiinkin. Tällähetkellä tuntuu siltä että puu tulee kohta keittiön ikkunasta sisälle, hakkuttaa niin paljon. Onneksi voin olla sisällä ja kuunnella vanhoja biisejä mamman retro radiosta. Ja kuin tilauksesta, Dire Straitsiä, Money for nothing. Ja mitähän tämäkin tarkoitti?! Joku tietääkin varmaan mitä yleensä kuuntelen omalla vinyylisoittimella... 

Nyt on sanat niin solmussa, että mukavaa Kiirastorstaita kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: