keskiviikko 21. toukokuuta 2014

My new baby!


Olen pikkuhiljaa oppinut ettei aina tarvitse mennä omaa reittiä vaan toisten hyväksi kokemat asiat voivat olla myös minulle hyviä. Kuten monesti pukeutumisessa en halua laittautua trendien mukaan, mutta viime aikoina olen ottanut hyvistä neuvoista vaarin. Kuten myös tein tämän pikkusen suhteen.
Olen jo hetken halunnut ostaa uuden putken ja varsinkin kun eräs kuvauskeikka lähestyy, uusi kalusto olisi oikein plussaa. Luin eräästä blogista ohimennen tästä Canonin 50mm 1.8, missä bloggaaja kertoi omia kokemuksia tästä objektiivista ja millaisia kuvia sillä saa. Minä marssin maanantaina verkkokauppaan ja ostin itselleni samanlaisen. Myyjäkin ihmetteli kuinka itsevarmasti tulin sen ostamaan ja kertoi hintalaatusuhteen olevan omasta mielestään oikein kohillaan, samaa voin sanoa nyt.
Objektiivi oli hintaa vähän päälle 100e ja olen jo aivan rakastunut! Muutamia kuvia olen ehtinyt sillä ottamaan, mutta kerron tarkemmin mitä olen tästä mieltä kun olen saanut sen pitkäaikaisempaan käyttöön ja kartoittanut kokemuksia.


-Anna
Me so happy! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: