lauantai 14. kesäkuuta 2014

Dreaming


eikö oo ihana sisäpiha keskellä kalliota?!


Kuvat Helsinkipäivältä eli torstailta jolloin jatkoimme vielä Kallioon hieman kupittelemaan. Osa asua on peräisin Tallinnasta. Takki Springfield ja housut Pull&Bear, ja sitten aikoja sitten löytynyt pitsipaita on ihan kirpparilta ja nilkkurit Vagabond, reppu on se edelleen yhtäsulonen ja sama H&M backpack!

Haluan kertoa teille mun eilis illasta, se oli kuin uni mutta kuitenkin valveilla. Sain eilen tiedon että pääsen opiskelemaan tekstiili- ja vaatetusalan perustutkintoon yo pohjaseen koulutukeen. Päätin, että tätähän on juhlistettava! Baariin asti en ikinä päässyt ja ilta oli hyvin värikäs... sanotaanpa, että tapahtumarikas.
Yksin kävellessäni puiston läpi kotia kohti siinä 4-5 aikaa aamuyöstä, jammailin hyvän biisin tahdissa ja nautin auringon noususta! Päätin jopa juosta mäen päälle ja tanssin yksin joka solullanni ja korvissa kuului Anything could happen.. anything could happen.. ah! Ketään ei näkynyt se oli minä, kesä, luonto ja Ellie.
Omassa pihassani jäin istuskelemaan grillikatoksen alle fiilistelemään, näin silmissäni lapsuuden leikit, entisen kiipeilytelineen ja liukumäen. Naapurit leikkimässä kanssani, menin keinumaan, keinuin niin kovaa kuin pääsin, voi kuinka olisin vielä lapsi, kohta joku heittää pallon ja potkaisen niin kovaa ja lähden juoksuksi. Lopulta juuri kuin olin lähdössä sisälle juoksi kani minua kohti, jäi aivan lähelle tuijottamaan, tämä oli se hetki kun luulin olevani se Liisa Ihmemaassa ja lähdin seuraamaan kania, joka valitettavasti katosi. Olisinko päässyt takaisin tuohon nuoruuteen vai aivan uuteen maahan?
Oliko se unta, en tiedä mutta minä nautin ja minulla oli hauskaa.

Olen kiitollinen lapsuudestani, ihanaa että naapurissa asui niin paljon lapsia, parhautta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: