torstai 5. kesäkuuta 2014

Lauantain yo-juhla






Lauantaiksi minut oltiin kutsuttu koko päiväksi kuvaamaan ystäväni ylioppilasjuhlat. Olin edellisenä iltana panikoinut mitä tulee tapahtumaan. Onneksi aamuksi oli kaikki valmiina. Olin funtsinut asun jossa oli helppo kuvata ja liikkua mutta tarpeeksi juhlava (se harmaa jumpsuit). Illalla kävin vasta heittämässä auton ja vaihtamassa hieman korkoa ja mekkoa päälle. 






Minulla oli mukana 4 putkea ja 2 kameraa. Olin varautunut jotta saisin monenlaisia kuva. Potretteja, yleiskuvaa, hieman tarkempaa ja yksityiskohtia. Koulun sali tuotti vaikeuksia kuvatessa, se oli hyvin pieni ja juhla toteutettiin samassa koko koulun kanssa, ihan ala-aste ikäisistä alkaen. Onneksi jollain ihmeellä sain ujutettua välillä itseni hyviin kuvaus paikkoihin, ettei jäänyt juhlakuvat ottamatta!

Minua ei tosiaan aiemmin ole palkattu kuvaamaan mitään ja edelleen hermoilen karsimisessa ja editoidessa. Kuitenkin kokemus oli aivan mahtava. Pienet paineet onnistuinko, mutta sen saan tietää vasta myöhemmin. Itse olen ainakin tyytyväinen siihen nähden etten ole ikinä opiskellut kuvaamista ja omasta mielestäni onnistuin omalla tasollani!







Paljon onnea vielä muillekkin tänä keväänä valmistuneille! Itse valmistun tulevana lauantaina :)
mm.. taas uudestaan ja uudestaan

Uskokaa itseenne! :)

ps. mut palkattiin jo kahden vuoden päähän! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: