perjantai 25. heinäkuuta 2014

Huh hellettä!

Heips pitkästä aikaa! Vaikka paljon olen ehtinyt kuvailla en kuvia tänne asti ole ehtiny saamaa. Minulla on menossa iltavuoro putki ja työt kuumalla blaanilla auringon alla. Huh hellettä siis. Kuulemma kuuminpia viikkoja meneillää mies muistiin. Vesi on se avain sana.
Omalla kohdalla ole onneksi saanut yöni nukuttua hyvin, huoneeni kun sijaitsee asunnun viileimmässä kohdassa johon ei aurinko pääse paistamaan päivän mittaa.
Pukeutuminen ulos ja töihin on tuottanut suurta päänvaivaa. Eihän tuolla pitkissä housuissa vaan yksinkertaisesti kykene olla! Yleensä töissä olen lätsä päässä ettei myöskään iske auringonpistosta.
Pikkusiskon raahasin ulos ottamaan kuvan uudesta mekostani juuri enne töihin lähtöäni. Olin jo pitkään säästänyt mekkoa siskon konfirmaatioon, kunnes päätin sen tänään tulevan käyttöön. Tosi kiva, tykkään siitä kovasti ja moni onkin sanonut tuon väriyhdistelmän sopivan minulle. Oihh.. töitätöitä vielä ensi tiistaihin, jolloin ole muuten hietsun kirpparille aamusta tyttöjen kanssa menossa myymään kaikenlaista, saapi tulla tutkimaan! Vielä pitäisi kaappeja käydä läpi ja huomen aamusta kaverin muuttoavuksi. Huh mitehä sitä jaksaa. Katsotaan :)
Juokaa tekin paljon vettä. Puss och kram.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: