tiistai 22. heinäkuuta 2014

Laventelin värinen aamukahvi



Parvekkeella mittari näyttää 30 astetta. Minulla on aamupala aika näin kello yhden jälkeen päivällä. Kerrankin olen saanut nukkua niin pitkään kuin olen halunnut. Tämä on vapaapäivien paras puoli, nukkuminen ja pitkään valvominen. Harmi vain, että huomenna alkaa taas työt. (Onneksi iltavuoroa! Jotain vaihtelua.)
Monet muistavatkin varmaankin kun lopetin kahvin juonnin. Siitä on nyt jo päälle vuosi ja ei ole tehnyt kipeätä kuin tietenkin aluksi muutaman viikon ajan. Join ennen kahvia monta kuppia päivässä ja mustana. Kahvi on ihanaa, rakkautta, herkuttelua! Kahvin lopettamispäätöksen tein oman vatsani puolesta, samalla kun vaihdoin myös ruokavalion.



Kuitenkin olen herkutellut kahvilla noin kerran kuussa yhdellä tai kahdella kupilla. Olen huomannut stressatessani juovan sitä enemmän ja silloin kun joku tarjoaa. Eilen taisikin olla pitkästä aikaa päivä kun itse keitin juomismielessä kaffet, tänäkin aamuna pannu oli jo kuumana kun kävelin keittiöön, en siis itse joutunut keittämistöihin.
On se vain niin hyvää! Kuitenkin huomaan, että minun on parempi juoda vain puolikuppia ja maidon eller kerman kanssa. 

Seuraavaksi siirryn siivoamaan, tarkoitus saada paljon tavaraa pois sillä tasan viikon kuluttua minut löytää Hietsun kirpparilta tyttöjen kanssa myymässä! 
Sinne siis klo 8-18 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: