sunnuntai 31. elokuuta 2014

person i need is mom


Ja näin syksy sai kiinni minutkin. Vaikka kuinka yritin ennaltaehkäistä kipeäksi tulemista, se on salakavala ja yllättää juuri silloin kuin sitä vähinten toivoisi. Olin etsinyt lämpimät syystakit esille, piiloutunut kerroksiin ja kaulahuivin unohtaminen ei tullut kuuloonkaan. Monet illat olin juonut kuumaa juotavaa ja herännyt keskellä yötä etten saanut henkeä. Eilen kesken työvuoron oli soitettava lääkäriin, jossa viikonlopun ansiosta kulutin aikaa puolitoista tuntia. Olin jo niin vetoveks tämän flunssan takia, että purskahtelin vähän väliä itkuun, en saanut pidettua ajatuksia käsissäni. 


Lääkäri määräsi yskänlääkettä, vahvoja särkylääkkeitä ja duactia. Kaiken lisäksi poikaystävän pitäisi hieroa niskaa ja jalkoja joka ilta. Well.. onneksi omistan huolehtivan ihanan äidin, joka on auttanut minua paljon. Parasta nimittäin on kun joku keittää lämmintä puuroa ja hoivaa. Sitä varten äidit on. Ne ovat parhaita. 




Siitä on jo aikaa kun olen ollut kipeä viimeksi. Huono-omatunto etten voi olla töissä, huono fiilis että koulusta jään jälkeen. Mielessä on pörrännyt, että mitä kipeänä tehdään kun ei ole voimia tehdä mitään, mutta ei nukuta yhtään enempää. Kuumaa mustaherukkamehua, frendien kattomista viltin alla ja uusi neulontaprojekti. Ehkä tämä flunssa näillä voitetaan. Yrittäkää tekin pysyä terveinä! 

ps. huomasin tässä kirjoitellessani että ystäväni Annakin on ollut kipeänä, voimia hänellekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: