maanantai 29. syyskuuta 2014

VAate

Tehtiin neuloksista paitoja. Peruskaavasta omiin mittoihin, pitkähihainen musta hieman joustava trikoopaita. 

Kohta minun pitäisi olla nukkumassa päin, odotan melko innolla huomista päivää. Olen odottanut melkein jokaista koulupäivää innolla. Paljon olemme jo päässeet tekemään ja kaikesta mulla ei ole näyttää teille materiaalia.

Ammattina vaate.

Opistekelen siis Stadin ammattiopistossa vaatetusompelijaksi yo -pohjasella linjalla. Toisin sanoen kohtahan tää koulu on jo ohi vaikka juuri alkoikin (kesto 2v).
Yläasteelta saakka olen halunnut lähteä vaatealalle. Valitettavasti olin pelkuri ja päätin että lukio on varmasti hyvä valinta, kuten olikin. Hieman olen etsinyt itseäni. Käynyt höpöttelemässä radioon ja videolle. Viimevuosi jo hipoi hyvin läheltä sitä mitä halusin tehdä. Suunnitteleminen oli mielenkiintoista, mutta kyllä siinä vaiheessa varmeni mitä haluan kun aloimme omasta mallistosta valmistamaan itse tuotetta. Herran jestas musta kumpus intoa, olihan jo aikaa kun vaatteita olin tehnyt!
Hyvin innoissani olen siis huomistakin odottamassa. Tiedän, että koulussa venttaa kaava kankaan kanssa jotta pääsisin leikkaamaan. Illalla on myös ohjelmassa jotain uutta ja jännää. Vaikka olen ollut koulu esityksissä puvustamassa tämä on jotai ihan muuta. Meidän luokalta ja rinnakkaiselta lähtee yhteensä 10 henkeä pukemaan muotinäytökseen. Hienoa olisi jos saisin ottaa kuvia sieltä, siitä ei vielä siis tiedä! Katsotaan miten käy ja miten menee!
Hieman myös jännittää huominen, koska minulle näiden säiden ansiosta on iskenyt virtsatientulehdus, ihanaa, toivottavasti pääsen huomenna siis liikkeelle muualle kuin lääkäriin hakemaan antibiootteja, toivottavasti ei siis sinne! Nyt litkin koko yön karpalomehua ja pidän peukkuja! 

Irtokaulus. Vapaa toteutus. 

Peruskaavaa duunaa...

Muotokaitale harjoitus

Brodeerauskoneella ekaa kertaa

Ite suunniteltu printti ite tehtyyn kangaskassiin 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: