maanantai 27. lokakuuta 2014

Noloa Hävettää NoJohanOn!

Ahhahaaaa great tällänen jäi täällä välistä xD

huhhuh uppista, hyvin menee! 


Unohdin siis linkata tämän kaiken välissä tänne

pikapikaa...
Kiitollisuushaaste 4/5
1. Olen kiitollinen saatuani työssäoppimispaikan!
2. Raikas pakkassää myös piristää
3. Onneksi mul on monen vuoden takaa vaatteita, ain löytyy hätiin jotain!
4. Kiitollinen hienoista iltakeskusteluista ystävien kanssa
5. Jee kiitollinen että pääsen näkemään tänä viikonloppuna kaukana asuvia ystäviä!

Kuten tuossa 1. kiitollisuus kohdassa komeileekin, meitsi on saanut työssäoppimispaikan ja niin iloinen ja onnessaan sen vuoksi!
Viime viikolla yhden koulupäivän loppuneen oletettua aikaisemmin päätin suoraan koulusta mennä jutskailemaan erääseen ompelimoon.
Juttelin koko bussimatkan ajan ystävälleni puhelimessa, hän sai potkaistua minuun lisää itsevarmeutta. Yleensä osaan hoitaa tilanteet hyvin ja olen melko sanavalmis erilaisissa tilanteissa, menen vain ja olen oma itseni, kuitenkin minäkin olen ihminen joka osaa jännittää! Työssäoppimispaikka tuli ja pompin tuona päivänä innosta! Pompin vieläkin! hih

Jotenkin välillä tuntuu että kun ns kaikki menee hyvin, se muu menee huonosti... if you know what i mean 

Villakangas tunika tuossa minun päällä on luokkalaiseni tekemä minulle asiakastyönä
: )) kyllä tyksin! 

Anna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: