perjantai 14. marraskuuta 2014

"kuin joku viiltäisi veitsellä kurkussa"





Johan jylläää. Jos olis pakkasta niin kaikki tauditkin kuolis. Kyllä, minä olen kipeä.
Toissapäivänä kurkku sano moro siinä puolessa välissä päivää, koitin juoda kuumaa vaikka kuinka, mutta kipu vain yltyi, tuntui kuin joku viiltäisi veitsellä kurkussa joka kerta kun yritti nielesta, ah ihanaa! Silloin illalla nousi kuume ja eilen yölä pyörin kuumehouruissa koko yön, nyt hieman parempi olo kun kuume laskenut. Pisti toissapäivänä ihan itkettää kun sattui niin paljon:(

Kurjinta tässä on, että nyt ei olisi varaa olla kipeenä! Torstaina olisi ollut hameproton sovitus, täytyi perua. Jään aivan liikaa jälkeen, ärsyttää että on niin puolikuollu zombie olo mutta samalla siitä huono omatunto, enhän mä voi tälle nyt muuta kuin yrittää hoitaa pois, eli sairastaa. 
Tyhmää olla huono omatunto siitä että on kipeä kun asialle ei voi nyt mitään. Onneksi mulla ei oo viikonloppuna töitä! Nyt vain lepäilen ja hoidan tän pois ja maanantaina takas kouluun!

Kipeenä ärsyttävää on se että oon hyvin herkällä päällä. Hirmu yksinäinen olo, kurja olo ja jos joku alkaa telkussa itkemään nii mie komppaan mukana. Möh möh
Onneksi puhelimen toisessa päässä on ollut ihmisiä piristämässä

älkää pliis te tulko kipeiks
tää ei oo kivaa! 
-Anna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: