sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Ei lankaa ja ei narua

Yksin kotona ja elossa. Eilen illalla vietin aikaa ystävieni kanssa, sanoin jo aiemmin etten yksin halua mennä kotsaan nukkumaan koska muuten tulee itku... samalla logiikkani oli että yksin ois kyl tosi jees herätä!
Oon pitkään katellu netistä kuvia tai käyny kavereiden luona ja ihmetellyt miten heidän vaaterekillä roikkuvat vain ne kauniimmat vaatteet, yleensä rekki ei ole edes täysi ehkä enemmän sellanen esittely juttu.  Mulla on vaaterekki, samanlainen kuin noissa muotiblogeissa näkyy. Mutta mitenkään en onnistu pitämään sitä yhtä siistinä. Ongelmana on joko ylensuuri laiskuuteni... löytyy juhlavaatteita, jakkuja, housut hameet, neuleita ... kaikkea. Tai toinen ongelma on tilanpuute. Vaatekaappini pursuaa eikä sinne voi muutenkaan kaikkia vaatteita laittaa joidenkin pitää olla hengarissa. Vaatehuone on täyttä. Eli .... sorry. No can do. Ei mulla varmaan ikinä tuu olee tyylikästä sisustus rekki -elementtiä.

Johan on taas juttua eikä sille lankaa.
Tarkotus ois ehtiä tsekkaa Tuomaan markkinat, ne on vikaa päivää. Myöskin tänään on ainut vapaa, joten pitäisi lahjoja vielä ehtiä ostaa. Hopihopi Anna äkkiä se naama kuntoon ja keskustaan!

Jos olette huomanneet olen laittanut instagrammiin joka päivä oman koulukalenteri kuvan, katsotaan sitten aattona millaisen kokoelman olen saanut aikaan!

Tsuibaduiii kyl kaikki hoituu!
-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: