maanantai 19. tammikuuta 2015

the last few days - instagram


Kuten mainitsin pitkistä aamuista, olen saanut rauhassa selailla puhelinta ja tutkia suunnittelijoiden luomuksia Pitti Uomo:sta, 2015 vuoden miesten muodista messut. Samalla kun ihastelin hienoja räätälöityjä pukuja, yksityiskohtia ja hienoja kenkiä luin myös Helsingin Sanomien artikkelin messuista. Täydellinen aamu, muotia ja teetä.. muutahan en lehdestä jaksanut lukea tuona aamuna. 

Miesten pukeutuminen on alkanut kiinnostaa enemmän vaikka opiskelenkin naisten pukeutumista, vaatturit keskittyvät miesten pukeutumiseen. Mikä miesten muodissa ja pukeutumisessa minua kiinnostaa? Olen koulun myötä ruvennut katsomaan asioita kriittisemmin, materiaaleja, työnjälkeä yms. Miesten pukeutumisessa eritoten tykkään ja seuraan hyvin räätälöityjä töitä. Se on oma taitolajinsa, nostan hattua! 

Näihin päiviin on myös kuulunut kuumaa kaakaota, hieman kuntopyöräilyä ja Gossip Girlin katsomista. Viime yönä en saanut itseäni nukkumaan, päätin huvikseni piristää itseäni. Meikkasin ja kokeilin "luksus" vaatteitani. Luksus vaatteillani tarkoitan noita vaatekappaleita, joita en pääse käyttämään kovin koskaan, joska oikeanlaisia tilaisuuksia ei satu tulemaan montaa kertaa vuodessa. Luokkalainen teki minulle erään hyvin kauniin valkoisen hameen, joka tuntuu yllä kuin silkiltä. Tajusin ettei minulla ole siihen sopivaa yläosaa, onneksi ei niitä juhliakaan ole ... Kokeilin myös kauan rekillä olleita maxi mekkoja ja haaveilin kesästä ja juhlista!

Saa ilmoittaa jos olisi jotkut hienommat juhlat tiedossa niin alan tekemään sopivaa yläosaa hameelle!

Anna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: