perjantai 17. kesäkuuta 2016

Lahti




Kuten kerroin lähdin pääsykokeisiin Lahteen. Niissä kävi sen verran onnellisesti, että pääsin puolen välin karsinnassa lopuille pääsykoepäiville muiden kahdenkymmenen kanssa. Tehtävät olivat vaativia, jotkut tosi laajoja ja haastavia, mutta kuitenkin mielenkiintoisia. Minulle jäi hyvä fiilis tehtävistä ja haastattelusta. Karsinnan jälkeen oli kiva lähteä pääsykoepiknikille kun tiesi ettei heti tarvinnut pakata tavaroita ja lähteä kotiin! 

Oli mahtavat hellesäät päivästä toiseen.  Ehdin jopa palaa! Sain uusia ystäviä ja tapasin myös vanhoja tuttuja! Lahti vaikuttaa todella kivalta kesä kaupungilta. Helposti pääsi kävellen liikumaan joka puolelle. Söimme eväitä puistoissa, iltakävelyä rannassa ja drinksut laivan terassilla! 

Koska aika kuluu ja olen huono avaamaan tietokoneen ja saamaan kuvat tänne on tilanne jo hieman muuttunut. Muutamia päiviä sitten sain pääsykokekaverilta viestiä että hän oli päässyt kouluun ja kysyi mikä minun tilanne oli! Olin odottanut että tieto tulisi vasta 1.7. mutta siellä se komeili sähköpostissa, sinut on valittu opiskelemaan Lahden muotoiluinstituuttiin! Huh sydän hyppäs kurkkuun ja aloin pomppia! Olen niin onnellinen että pääsen tähän kouluun johon eniten halusin!! Ainut mitä murehdin on käytännön asiat ja muutto Lahteen taitaa olla edessä. Tuun kaipaamaan meri-ilmastoa, perhettä ja frendejä!
Paljon onnea kaikille muillekin opiskelupaikan saaneille!!
Näin se elämä vaan menee eteenpäin!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: